Leidyba

Statinė reklama: teorija ir praktika

Monografija

AutoriusLina Pilelienė, Viktorija Grigaliūnaitė, Arvydas Petras Bakanauskas
LeidyklaVytauto Didžiojo universitetas
Leidimo metai2021
Puslapių sk.294
ISBN-
eISBN978-609-467-471-6
FormatasA5
ViršelisMinkštu viršeliu
TipasKaina 
Elektroninė knyga internete
1 mėn.7.25 €Pirkti
6 mėn.12.68 €Pirkti
12 mėn.18.09 €Pirkti

Anotacija

Monografijoje apibendrintos trijų autorių mokslinės studijos, atliktos nagrinėjant statinės reklamos efektyvumą. Reklama nagrinėjama nuo sandaros iki poveikio vartotojui. Monografija skirta reklamos srities mokslininkams ir gali būti panaudota kaip mokslinių žinių šaltinis magistrantūros ir doktorantūros studijoms.

 

Kliento zona

Krepšelis

Naujienų užsakymas

Didmenos zona

El. paštas

Slaptažodis