Efektyvūs streso mažinimo būdai: biogrįžtamuoju ryšiu paremta relaksacija ir progresuojančioji raumenų relaksacija

Enciklopedija

AutoriusAidas Perminas, Loreta Gustainienė, Gabija Jarašiūnaitė, Ieva Pečiulienė
LeidyklaVytauto Didžiojo universitetas
Leidimo metai2014
Puslapių sk.96
ISBN978-609-467-073-2 (spausdintas)
eISBN978-609-467-072-5 (internetinis)
FormatasA5
ViršelisMinkštu viršeliu
TipasKaina 
Elektroninė knyga internete
1 mėn.3.94 €Pirkti
6 mėn.5.26 €Pirkti
12 mėn.6.57 €Pirkti

Anotacija

Moksliniais tyrimais patvirtinta, kad psichosocialinis stresas yra vienas iš lėtinių neinfekcinių ligų psichologinių rizikos veiksnių. Šiuolaikinės psichologijos mokslas siūlo platų atsipalaidavimo metodų ir technikų diapazoną psichosocialiniam stresui mažinti. Tyrinėjamas įvairių streso įveikimo technikų ir jų derinių efektyvumas, tačiau daugumos
autorių tyrimai yra atlikti su klinikinėmis individų grupėmis, o tyrimų, analizuojančių jaunus ir santykinai sveikus žmones, yra mažai. Taip pat stokojama metodinių priemonių, ypač lietuvių kalba, parengtų remiantis nacionaliniais ir tarptautiniais mokslo laimėjimais, suteikiančių galimybę susipažinti su plačiai naudojamais atsipalaidavimo
metodais ir jų taikymo principais. Tad šis leidinys padeda užpildyti mokomosios ir metodinės informacijos spragą ir pristato atsipalaidavimo būdus bei jų taikymo principus pirminės (ankstyvosios) profilaktikos grandyje, t. y. jauniems žmonėms, sudarant galimybę užkirsti kelią streso sukeltoms ligoms išsivystyti.

 

Kliento zona

Krepšelis

Naujienų užsakymas

Didmenos zona

El. paštas

Slaptažodis